پرش لینک ها

ایجاد تفاهم نامه ای میان آزمایشگاه تخصصی A.S.A.P و مرکز آموزشهای فنی و تخصصی این مرکز در ایتالیا ، با سازمان جهانی گردشگری حلال

در ادامه سفر به ایتالیا جناب آقای دکتر ملک زاده و هیات همراه ایشان از آزمایشگاه بین المللی تخصصی و مدرن A.S.A.P بازدید نمودند و بر اساس توافق های موجود و ظرفیت های این آزمایشگاه تفاهم نامه ای میان آزمایشگاه تخصصی A.S.A.P و سازمان جهانی گردشگری حلال و موسسه IFES به امضاء رسید. بر اساس این تفاهم نامه این مجموعه به عنوان آزمایشگاه مرکزی و تخصصی در حوزه آنالیز استاندارد انواع مواد خوراکی و محصولات غذائی، آب و هوا در ایتالیا و منطقه معرفی می گردد.

با آغاز همکاری های پیش رو با این مرکز آزمایشگاهی بین المللی مدرن، تمام نمونه های آزمایشگاهی از سراسر اروپا و کشورهای اسلامی با تأیید این آزمایشگاه که مورد تأیید سازمان های جهانی نیز است در ٢٢ حوزه کار خود را آغاز خواهد نمود.

با نوید به همه مسلمانان و مردمان جهان پس از این با راه اندازی آزمایشگاه تخصصی و بین المللی سازمان جهانی گردشگری حلال بر اساس کیفیت، اصالت، سلامت، حلیت، نگرانی در خصوص تأیید استاندارهای جهانی وجود نخواهد داشت و با تضمین سازمان جهانی گردشگری حلال این امر مهم با سیستم تخصصی و هدفمند انجام خواهد پذیرفت و گام های بسیار مثبتی در این راستا نیز برداشته شد.

با آغاز همکاری ها با این مرکز تخصصی، سازمان جهانی گردشگری حلال قادر خواهد بود به نیازهای تأیید استاندارد تخصصی محصولات غذائی در منطقه پاسخگو باشد و کشورهای منطقه را نیز پوشش دهد.

در ادامه از دیگر دستاوردهای مهم این سفر آغاز همکاری با مرکز آموزش های تخصصی و فنی همه مشاغل در زمینه رفتار، سلامت، امنیت و کیفیت همه حرفه ها می باشد که با ایجاد تفاهم نامه میان سازمان جهانی گردشگری حلال و این مرکز، همه دوره های تخصصی به صورت حضوری و مجازی با همکاری اساتید مجرب برگزار خواهد شد و علاقه مندان به دریافت پروانه استاندارد سازمان جهانی گردشگری حلال با دریافت آموزش های تخصصی مربوطه در این مرکز مجاز به دریافت پروانه از سوی این سازمان خواهند شد.

این مرکز آموزشی پیشرفته آموزش های نوینی را در صنعت گردشگری برای همه مشاغل مرتبط به ارمغان خواهد آورد.